  • Data: 2007-06-22 07:41:53
    Temat: Re: List z UC w sprawie akcyzy. Jakie możliwości?
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Co do mozliwosci zakonczenia sprawy to przyszly mi do glowy jeszcze
    dwie
    - naliczenie akcyzy od kwoty z eurotax czyli 6000EUR wg. stawki
    zgodnej z prawem tj. 12%
    - naliczenie akcyzy od kwoty z umowy czyli 1000EUR wg. stawki zgodnej
    z prawem tj. 12%
    - naliczenie akcyzy od kwoty z eurotax czyli 6000EUR wg. stawki 65%
    (czy moga obecnie naliczyc 65%,skoro ona zostala uznana za niezgodna z
    prawem)
    - zamkniecie sprawy

    Nie jestem pewien tych 12%, czy ktos moze wie jaka jest stawka od
    samochodow o pojemnosci powyzej 2000 cm3.

    Co do prawdopodobienstwa to jezeli moga naliczac 65% to dalbym
    prawdopodobienstwo:
    - 10%
    - 10%
    - 75%
    - 5%

    Jezeli nie moga naliczac 65% to
    - 80%
    - 10%
    - --
    - 5%

    Opisze wynik decyzji na grupie, tylko zastanawia mnie jedno. Jak
    stalem w kolejce w UC w 2004 to wiele osob mialo takie sprawy, a na
    grupach nie moge znalezsc zadnych informacji, o wynikach postepowania.
    Raczej nie podjerzewam zebym byl pierwszy. Czy slyszeliscie jak
    zakonczyly sie tego rodzaju postepowania.