eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP › Re: List otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP
  • Data: 2002-04-10 08:18:53
    Temat: Re: List otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Apr 2002, VERTRET wrote:
    [...]
    >+ > Ps Jeśli ktoś mógłby mi pomóc legalnie "wywinąć" się z wojska to bardzo
    >+ > proszę o takową pomoc.
    [...]
    >+ To wszystko chyba rzeczywiscie mialo bardzo zly wplyw na
    >+ Twoja psychike, skoro sadzisz, ze zabiora Cie do wojska

    Hm... Ja rozumiem że wojsko ma kłopoty i nie chce brać
    poborowych (no, nie wszystkich !). Ale biorąc pod uwagę że
    kryzys w kraju - może się okazać że "służb medycznych"
    jest JESZCZE MNIEJ (a jak potrzebują to "biorą wszystko").
    Sądząc z tonu wypowiedzi wnioskuję że prezentujesz swoje
    odczucia a nie znane ci fakty - mylę się ?
    (a do meritum - pomóc tylko może infomacja; czy ktoś
    WIE, jakie jest bieżące zapotrzebowanie - to MOŻE
    być wskażnik szans uzyskania zwolnienia od powołania)

    Pozdrowienia, Gotfryd