    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Tue, 17 Apr 2012 15:10:33 +0200

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości
    news:4f8d1fd4$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale nie o sprzęt chodzi, a o dane.
    >
    > Pochwal się, gdzie backupujesz swoje dane, skoro dla Ciebie wymiana
    > sprzętu to takie "ot pyk".

    Jesli chodzi o dane, to jedyne dane, jakich utrata by mnie zabloalala, to sa
    zdjecia, i rodzinne filmy. Zdjecia co jakis czas backupuje na DVD
    (niedawnno - z powodu kupna kamery FullHD - kupilem nagrywarke Blu-ray,
    wiec beda na plycie blu-ray), a filmy rodzinne mam wszystkie przemontowane i
    nagrane na plytach DVD, i blu-ray (na blu-rayu na razie jeden film z
    ubieglorocznych wczasow w azji). Po za tym, nie mam nic, czego strata byla
    by dla mnie powodem chociazby do zastanwienia sie dluzej, niz przez sekunde.
    Ludzie na prawde nie zawsze trzymaja na komputerach miliony waznych
    dokumentow, materialow ze studiow, prac biurowych itd :)
    Czasem zdarza sie, ze robie reinstall windowsa. Zadko to sie zdarza, ale
    jednak czasem trzeba. Nie mam wtedy dylematu, co zostawic, co skasowac, co
    skopiowac itd. Poniewaz zdjecia i filmy mam na innej partycji, niz system,
    wiec jak mam robic format, robie go bez zmruzenia oka :) Wiem ze nic nie
    strace, bo nie mam nic waznego. Co waznego na dysku moze miec emeryt?:)