    From: "Snoopy" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linia energet. na mojej działce BEZ ZGODY
    Date: Tue, 4 May 2004 16:10:48 +0200

    Użytkownik wrote:
    > Dziękuję, jednak NIE MOGĘ go wgrać ;(
    >
    > gg 4213716

    news:408f595b.181301427@news.tpi.pl
    Jakis czas temu pisalem o slupie, ktory niespodziewanie pojawil sie na
    mojej dzialce. Dalej sprawy mialy sie tak:
    - dowiedzialem sie, ze postawiono go w zwiazku z budowa kanalizacji,
    - sprawdzilem w UM plany - slup mial byc, ale na sasiedniej dzialce,
    - napisalem pismo do burmistrza (bo to on mial byc inwestorem) o
    wyjasnienie sprawy,
    - burmistrz mi odpisal, ze on o slupie nic nie wie, w ogole sprawa go
    nie dotyczy itd. i w zwiazku z tym przekazuje temat do Nadzoru
    Budowlanego,
    - za jakis czas dostalem pismo, ze przyjdzie komisja slup obejrzec,
    - komisja przyszla, spisano protokol, zapytano, jakie sa moje zadania,
    wiec zazyczylem sobie przywrocenia stanu poprzedniego,
    - slup usunieto - tak samo cichaczem z zaskoczenia, jak go postawiono.
    Teraz stoi sobie na sasiedniej dzialce, tak jak jest na planie.
    Jeszcze tego nie wiem, ale podejrzewam, ze sasiad moze mnie troche
    mniej lubi.

    Na poczatku sprawy radzilem sie adwokata. Zaproponowal:
    - ustalic nazwiska osob, ktore weszly na moja dzialke,
    - wniesc przeciwko nim sprawe o costam (generalnie wejscie na teren
    prywatny bez zgody wlasciciela),
    - kiedy oni sie beda tlumaczyc, ze im kazano w zwiazku z wykonywana
    praca itd. skarzyc firme, ktora to zrobila i domagac sie
    odszkodowania.
    Bylo to zbyt pokretne jak na moj gust, wiec odpuscilem sobie.

    Dziekuje raz jeszcze za wszytkie rady.
    Pozdrawiam.

    u.

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***