  • 11. Data: 2007-02-13 09:30:24
    Temat: Re: Likwidacja oprogramowania
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Andrzej Kłos napisał(a):
    > - sprzedaż licencji na oprogramowanie MS wymaga sprzedaży nośnika
    > - sprzedaż nagranego nośnika (płyta CD) wymaga zarejestrowania na kasie
    > fiskalnej
    > - szkoła takiej kasy nie posiada i nie ma zamiaru "w nią się ubierać"

    Ale ta kasa jest potrzebna przy sprzedaży osobie bez DG. Szkoła może
    odsprzedać licencje hurtem po symbolicznej cenie jakiejś firmie
    komputerowej i pozbyć się problemu :)
    Andrzej

  • 12. Data: 2007-02-13 11:36:57
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    ajt napisał(a):

    > Ale ta kasa jest potrzebna przy sprzedaży osobie bez DG.

    no nie wiem, chyba od 01.01.07 każda sprzedaż nagranego nośnika wymaga
    nabicia na kasę.

    andy_nek

  • 13. Data: 2007-02-13 12:01:41
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Andrzej Kłos napisał(a):
    > no nie wiem, chyba od 01.01.07 każda sprzedaż nagranego nośnika wymaga
    > nabicia na kasę.
    Nie od 01.01.07, tylko 01.09.06 sprzedaż niektórych towarów, m. in.
    nagranych płyt, została wyłączona z limitu, ale dotyczy to sprzedaży
    osobom nie prowadzącym działalności oraz rolnikom ryczałtowym, kiedy
    wymagana jest kasa. Firmie można na szczęście bez kasy sprzedawać :)
    Andrzej

  • 14. Data: 2007-02-13 13:46:42
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    ajt napisał(a):
> [...]
    > osobom nie prowadzącym działalności oraz rolnikom ryczałtowym, kiedy
    > wymagana jest kasa. Firmie można na szczęście bez kasy sprzedawać :)

    uff...

  • 15. Data: 2007-02-13 20:27:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Kłos wrote:

    > uff...

    ...na razie ;)

  • 16. Data: 2007-02-13 21:23:31
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Odpowiem wszystkim tak:

    Za duzo problemow ze sprzedaza. Pani ksiegowa mowi ze dla nich dochod to
    problem. Przekazac komus bez FV to nie dokonca w zgodzie z licencja. Po za
    tym tam sa rozne wersje (OEM, MOLP itp) i szkoda czasu na zaglebianie sie
    czy mozna to sprzedac, dac czy cos kolwiek.

    Po za tym nie dosc ze dasz biednej szkole to potem a wes Pan zainstaluj a to
    i tam to. Generalnie same problemy.
    Tak wiec w gre wchodzi tylko i wylacznie latwe skasowanie tego ze stanu, w
    przeciwynym wypadku zostana.

    --
    GG# 906954