    From: maup <k...@m...in.tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licytacja ruchomości przez Komornika
    Date: Sat, 29 Mar 2003 22:51:58 +0100

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości

    > I co Cię dziwi?:-) Ktoś nie ma pieniędzy na uregulowanie swoich zobowiązań
    > finansowych, więc komornik zajmuje mu jego ruchomości, które on następnie
    > odkupuje:-) Przecież to takie....proste?:-))

    No niespecjalnie. Przecież jak nie zaspokoi całego roszczenia to
    komornik może nie wydac rzeczy tylko od razu zająć ją ponownie i apiać
    od nowa (tylko sobie będzie koszty egzekucji nabijał ;)) )
    A jak liczy, że z licytacji nazbiera się na wszsytko (i w dodatku chce
    to sobie kupić) to może lepiej dogadać się z poborcą i przed licytacją
    uregulować zobowiązanie?

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =