  • 1. Data: 2003-03-29 18:49:17
    Temat: Licytacja ruchomości przez Komornika
    Od: " Darek" <h...@N...gazeta.pl>

    Czy mogę brać czynny udział w licytacji swoich ruchomości?

    Pozdrowienia
    Darek

  • 2. Data: 2003-03-29 19:31:43
    Temat: Re: Licytacja ruchomości przez Komornika
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Darek wrote:
    > Czy mogę brać czynny udział w licytacji swoich ruchomości?

    Znaczy, jako kupujący????

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-03-29 20:00:00
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy, jako kupujący????

    I co Cię dziwi?:-) Ktoś nie ma pieniędzy na uregulowanie swoich zobowiązań
    finansowych, więc komornik zajmuje mu jego ruchomości, które on następnie
    odkupuje:-) Przecież to takie....proste?:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-03-29 20:01:00
    Od: " Darek" <h...@N...gazeta.pl>

    Tak, jako kupujący oczywiście.

    Darek

  • 5. Data: 2003-03-29 21:48:56
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > finansowych, więc komornik zajmuje mu jego ruchomości, które on następnie
    > odkupuje:-) Przecież to takie....proste?:-))

    No niespecjalnie. Przecież jak nie zaspokoi całego roszczenia to
    komornik może nie wydac rzeczy tylko od razu zająć ją ponownie i apiać
    od nowa (tylko sobie będzie koszty komprnicze nabijał ;)) )

  • 6. Data: 2003-03-29 21:51:58
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]

    No niespecjalnie. Przecież jak nie zaspokoi całego roszczenia to
    komornik może nie wydac rzeczy tylko od razu zająć ją ponownie i apiać
    od nowa (tylko sobie będzie koszty egzekucji nabijał ;)) )
    A jak liczy, że z licytacji nazbiera się na wszsytko (i w dodatku chce
    to sobie kupić) to może lepiej dogadać się z poborcą i przed licytacją
    uregulować zobowiązanie?

  • 7. Data: 2003-03-31 10:13:18
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Hania! I jak? I jak? Powiedz!