    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Date: Wed, 13 Nov 2002 14:18:14 +0800

    In article <3...@4...com>, Tristan Alderwrote:
    > Ale napędy stacjonarne też? Bo dla prawdziwego DVDoglądacza
    > pseudonapęd na PC to tylko zabawka dla biedoty (czytaj: też niestety
    > dla mnie)

    Mówię właśnie o stacjonarnych.

    > Nie mówię w kosztach, ale własnie w cenie. Wersja DEMO właśnie na tym
    > polega... Jak z programami...

    Teoria "demo" nie specjalnie do mnie przemawaia bo raz, w przypadku
    cd/kaseta nikt chyba o niej nie słyszał a dwa - kiedyś nie było cd, a były
    płyty winylowe/kasety, gdzie różnica w jakości nie była aż tak
    dramatyczna.

    > Tak. podobnie jak Fiat 126p / Ferrari. Niby marka ta sama, ale...
    > Własnie na tym dowcip polega, że choć producent ten sam, to ma tanie
    > produkty (kasety) i droższe, o lepszej jakości.

    Rozumiem że skoro to ma być poprawna analogia VHS/DVD to mam przyjąć że
    koszty produkcji f126p są dużo większe niż Ferrari? :)

    > Wiem, dlatego podwójnie wkurzają mnie złodzieje, a jak jeden Irokez z
    > drugim mówi, że to nadużycie to mam ochotę go nadużyć kilka razy jakąś
    > ciupaską...

    To też byłoby nadużycie :) A poza tym co prawda dziś już środa, ale mimo
    wszystko uważaj, bo podciągnie powyższe pod groźbę karalną :)

    Ok, proponuje EOT bo zrobił się za mocny off-topic.
    --
    Marcin