  • Data: 2002-11-04 22:30:37
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> niebacznie popelnil
    news:3DC6AC45.23C43530@elita.pl:

    > [..]
    > Bez urazy, ale przecież Ty nawet nie rozumiesz co to jest
    > licencja OEM.
    To objaśnij,
    ja czytam:" OEM (ang. Original Equipment Manufacturers), jest
    rozprowadzane przez autoryzowanych partnerów Microsoft"
    w licencji czytam:
    "This End-User License Agreement ("EULA") is a legal agreement
    between you (either an individual or a single entity) and Microsoft
    Corporation for the Microsoft software product" to samo po polsku.
    To według Ciebie z kim JA (jako użytkownik końcowy) zawieram umowę na
    korzystanie z oprogramowania?

    <lubiem zwierzenta, nie czepiajcie siem ze karmiem trolle>

    --
    pozdro
    poreba