  • Data: 2005-06-01 07:48:07
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-01 08:51, BIGUS rzecze:
    > wtrace sie do rozmowy bo wizde iz Pan naprawde nie wie o czym mowi .

    To zmień okulistę bo ten Cię oszukuje.

    > 1. nauczyc sie czytac licencje

    Jaką licencję? Już chyba nikt - poza nuworyszymi - na tej grupie nie
    zająknie się o licencji bo to licencją NIE jest. Co do tej sprawy
    panuje tu zgoda.

    > 2. przyjac do wiadmosci iz zakupic progaram = zakupic prawo do jego
    > uzyktowania i tylko to na okreslonych warunkach

    Zakupić program oznacza zakupić "egzemplarz programu".
    A warunki jego używania to "se mogą". Egzemplarz programu jest jego
    własnością tego co go nabył i może z nim zrobić co mu się żywnie podoba
    poza najmem i dzierżawą. Tak stanowi polskie prawo.
    I dopóki działać będzie to prawo a nie prawo urojone sobie przez M$ to
    tak będzie, a nie inaczej.

    > 3. licencjonowanie microsoftu jest bardzo bardzo specyficznie a szcezgomnie
    > OEM:

    microsoft to se może sobie licencjonować, ale nie egzemplarze programów.

    > PRosze przeczytac a moze sie zrozumie :)

    Mało mnie interesują pobożne życzenia macherów z M$.
    Jak ktoś jest tak głupi żeby się na nią nabierać to ma ze sobą poważny
    problem.

    pozdrawiam
    Arek

    --