    From: "pit" <p...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja OEM
    Date: Tue, 31 May 2005 18:48:36 +0200

    > jesteś pewien, że sprzedawca podpisywał???
    > a jeśli tak, to czy na pewno nie ma prawa sprzedać dalej programu???

    Pytanie czy sprzedawca:

    1. Ma prawo sprzedawac dalej ten program bez sprzetu, choc licencja
    nakazuje sprzedawac go ze sprzetem?

    2. Ma prawo domniemywac bez zadnych podstaw ani nawet przeslanek
    ze klient kupuje ten program nie dla siebie tylko do dalszej odsprzedazy
    i na tej podstawie podejmowac decyzje za plecami klienta?
    Zaznaczam, za ani na stronie sklepu ani na fakturze nie ma informacji
    "produkt przeznaczony tylko do dalszej odsprzedazy".

    Wciaz nie wiem czy moge ten program u siebie zainstalowac i uzywac,
    czy nie.

    pzdr
    pit