    From: AW <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Leniwy pracownik
    Date: Tue, 15 Jul 2008 18:37:23 +0200

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g5fp2f$ta7$1@news.dialog.net.pl Agulina

    > To się chwali. Ale deklarujesz to dopiero teraz.

    Hej Jotte, ale może ty odpowiadasz wielbłądowi? No bo jeszcze nie
    zadeklarowała, że jest człowiekiem.

    > Eeee tam, przesadzasz. Cóż to w ogóle za roszczeniowa postawa? Tu się
    > wymienia poglądy, opinie. Moje nie muszą ci się podobać, co łatwo
    > przeżyję. ;)

    Mnie, twoje opinie się nie podobają, to tak ad rem.

    > Nie czuj się temu winna. ;))

    Ho ho, Jotte - krynica dowcipu... marnej jakości.

    > Tylko wytłumacz jedno - wiesz, że facet jest chroniony i zgodnie z
    > prawem to mu raczej gów..., znaczy guzik zrobisz, a jednocześnie
    > deklarujesz, że chcesz zgodnie z prawem. To jak to jest, czego ty
    > właściwie chcesz? Żeby ktoś ci powiedział jak gościa wkręcić żeby się
    > sam podłożył? Jak obejść prawo?
    > Gdy on obchodzi prawo pracując na zwolnieniu (w każdym razie ty tak
    > twierdzisz) to źle, a jak ty zrobisz to samo to dobrze?

    Jotte, przyznaj się jesteś idiotą czy tylko się tak zgrywasz? Nie.. nie
    jesteś idiotą, patrz niżej

    > To znaczy z jakim właściwie?

    Sprawa wydaje się być jasna, Jotte robi kasę chroniąc nierobów
    chowających się pod parasolem ZZ. I w tym sensie do czegoś doszedł.
    Ponieważ jego wypowiedzi nie wnoszą nic wartościowego do całej tej
    dyskusji, rozwiązanie narzuca się samo...
    Każdy czytnik news posiada jakiś system filtrów i po prostu należy
    wrzucić rzeczonego Jotte do śmietnika i czekać na opinie ludzi chętnych
    udzielić sensownej rady.

    --
    AW