  • Data: 2009-06-22 20:21:59
    Temat: Re: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:h1o5qk$m9v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > no właśnie a on się z tego nie wywiązuje a poza tym cierpi na tym zwierzę,
    > żonie on konkurencji nie robi ale najbardziej zależy mi na tych
    > zwierzakach.

    Chyba nie wmówisz nam człowieku że we wsi wszystkim zalezy na uśmiercaniu
    zwierzaków
    Każdy by na tym tracił i gdyby raz sie tak zdarzyło a Twojej zonie nie to by
    sie nie mogła opędzic od pacjentów
    Wyraźnie widać że z jakichś powodów do Twojej żony nie idą więc penwie
    sytuacja jest odwrotna niz opisujesz i tyle.
    Fot

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4177
    (20090622) __________