  • Data: 2005-12-30 16:14:30
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Antic & Pokey [###c...@i...pl.###] napisał:
    > A jesli dalej pytają "co ja tu robie" a ja (zgodnie z prawdą)
    > odpowiadam, ze "jestem na spacerze", na to oni "jak to???". I
    uwazają,
    > ze robie po prostu durnia z nich. Co w takiej sytuacji zrobić?

    Nic. Skoro faktycznie jesteś na spacerze. Zresztą takie pytania mają
    ograniczony sens tak naprawdę i zmierzają bardziej do nawiązania
    rozmowy z legitymowanym, niż do uzyskania jakiejś konkretnej wiedzy.
    Chyba nikt nie liczy na to, że powiesz, iż "postanowiłeś dziś zgwałcić
    blondynkę i czekasz na przypadkową ofiarę" :-) .

    Czasem pytanie takie może mieć na celu ustalenie, na ile możesz
    udzielić pomocy policji. Jeśli załóżmy w okolicy dokonano włamania w
    niedawnym czasie, to spacerując mogłeś kogoś widzieć, a jak właśnie
    biegniesz z autobusu, to raczej już nie.