  • Data: 2007-10-25 13:34:47
    Temat: Re: Legalność składek PZW - wątpliwości
    Od: "Photo M" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesiex" napisał w wiadomości
    > zgadza się ale nie tymi samymi metodami, jeśli dla kogoś przyjemnością
    > jest łowienie np na spławik to z brzegu nie złapie tych samych ryb co z
    > łodzi, różne ryby żerują w różnych miejscach a spławikiem nie da się
    > rzucić daleko.

    Sprężynę już możesz rzucić daleko. Ale nie w tym rzecz. Nie podważam tego,
    że z łódki jest to osiągnąć łatwiej, zgadzam się z tym. Interesuje mnie
    jednak to, że skoro z łodzi nie "zużywamy" bardziej zasobów jeziora to
    dlaczego trzeba więcej za to płacić. Ktoś powiedział - za wygodę. No dobra,
    ale PZW chyba istnieje po to (przynajmniej z założenia), żeby utrzymywać te
    wody w należytym porządku, a nie robić biznes?
    Pozdrawiam
    Photo M.