    From: Steffen Raab <r...@d...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność shareware
    Date: Tue, 10 May 2005 20:57:59 +0200
    Sender: g...@v...pl@widzew.4web.pl

    JanuszHr napisał(a):

    > na ale jakiś kwit masz i np nr konta ,co dałeś mu " do łapki" ?
    > Ponadto najczęściej klucze do tych programów generowane są w oparciu o
    > twoje dane któóóre podałeś przy zapłacie np. nazwisko i ime ,nr telefonu
    > adrs pocztu itp.:- to chyba wiesz skoro piszesz programy

    Wlasnie z tym jest problem.
    Kwitu nie mam, płacę kartą przez regsoft.com a nie bezpośrednio
    autorowi. Jedyne co może mi pozostać to wyciąg bankowy z odnotowanym
    przelewem, pod warunkiem że mi nie zginie. Klucz zaś generowany jest na
    podstawie emaila, który jak wiadomo jest żadnym dowodem tożsamości.

    Steffen