  • 1. Data: 2004-06-25 18:11:58
    Temat: Lata szkoły a lata pracy
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

    W latach 1969 do 1972 roku,chodziłem do Zasadniczej Szkoły Górniczej w
    Wałbrzychu. W 3 klasie odbywałem praktykę na dole kopalnia, zakład pracy nie
    chce mi wydać świadectwa praca. W ZUS świadectwo szkolne jest nie
    wiarygodnie nie zaliczyli mi tych 3 lat do stażu pracy.

    Proszę o informacje czy jest możliwość zaliczenia przez ZUS tych 3 lat
    szkoły..

    --
    Leon

  • 2. Data: 2004-06-26 06:46:10
    Temat: Re: Lata szkoły a lata pracy
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Hmmm praktyka chyba jednak nie jest liczona jak lata pracy i nie nalezy sie
    świadectwo pracy, aczkolwiek moge sie mylić. Zawsze możesz wystapić do sądu
    pracy (postępowanie jest bezpłatne, tak, że niczym nie ryzykujesz), z
    żądaniem, żeby sąd nakazałm byłemu rpacodawcy wydanie świadectwa pracy.
    Pozostaje do udowodnienia że łączył was stosunek pracy.

    pzdr

  • 3. Data: 2004-06-26 12:22:24
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiarygodnie nie zaliczyli mi tych 3 lat do stażu pracy.
    >
    > Proszę o informacje czy jest możliwość zaliczenia przez ZUS tych 3 lat

    A na jakiej podstawie nie zaliczyli ci tych 3 lat? Wydali jakąś decyzję w
    tej sprawie? i dlaczego twoje świadectwo szkolne nie jest wiarygodne?

    pozdr.
    b.

  • 4. Data: 2004-06-26 18:27:51
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > wiarygodnie nie zaliczyli mi tych 3 lat do stażu pracy.
    >
    > Proszę o informacje czy jest możliwość zaliczenia przez ZUS tych 3 lat

    tylko dokumenty potwierdzające że tam pracowałeś
    np. świadectwo pracy

  • 5. Data: 2004-06-27 10:07:04
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > b.
    >
    > Witam.W byłym zakładzie pracy nie chcą wydać zaświadczenia pracy,motywując
    tym ze w szkole musieli by wybudować szyb.To była ZSG przy kopalni WK
    Wałbrzych.A ZUS potrzebuje tylko świadectwo pracy.
    Leon.
    Pozdrawiam.