    From: Miecio <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Date: Fri, 06 Mar 2009 09:56:17 +0100

    Andrzej Lawa pisze:

    > Uhm. O szyfrowaniu partycji nigdy nie słyszałeś, luserze z bożej łaski?
    >
    > No, ale czego można oczekiwać od windowsowego dziecka neostrady ;->

    Tak Andrzeju, mam 53lata i jestem dzieckiem Neostrady. Genialny pomysł...

    A co do szyfrowania partycji to masz racje, jest to dobre zabezpieczenie
    które jednak nie jest stosowane w szkołach. Ale i to można obejść mając
    fizyczny dostęp do komputera (nie potrzebujemy odczytać,zmieniać
    istniejących danych, tylko chcemy widzieć dodatkowe pliki (ściągi)).
    Wymieniłem już ten pomysł. Rozwiązaniem był by mix waszych pomysłów :)

    Więcej grzechów nie pamiętam i nie będę dalej udowadniał, że coś jest
    możliwe.