  • Data: 2009-03-05 15:09:29
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: Miecio <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wyraźnie widać, że masz nikłe pojęcie o prawdziwych systemach operacyjnych.
    >
    > Drukarka może być sieciowa - i wymagać hasła zaszytego w systemie, więc
    > własny system na własnym dysku nic nie da. Poza tym plomby wynaleźli
    > wieki temu.
    >
    > A wykrywanie i instalowanie nowego sprzętu można spokojnie wyłączyć.

    Andrzeju widzę Cię na różnych grupach od kilku ładnych lat. Nie raz
    pokazałeś, że jesteś wszechwiedzący i zawsze mający racje (czyt. masz
    nikłe pojęcie o tym co piszesz).

    Moje rozwiązanie: Odpalasz sobie z płytki, usb, dysku RD COMMANDERA,
    kopiujesz sobie ściągi na dysk o oglądasz je z poziomu właściwego
    systemu. Za pomocą RD Commandera możesz też modyfikować wszystkie twoje
    tak wychwalane zabezpieczenia, łącznie ze zmianą hasła admina.

    Na przyszłość daj sobie spokój.