    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Łajzy, plakaciarze, jak zwalczać??
    Date: Wed, 18 Jan 2006 07:39:21 +0100

    szlovak wyskrobał(a):
    > tutaj chodzi o skuteczność. Komu może wypisać mandacik? jedynie chyba
    > osobie złapanej na gorącym uczynku co jest prawie niewykonalne. Poza
    > tym z tego co wiem to organizator "imprez", ogłoszeń z plakatu nie
    > ponosi chyba odpowiedzialności z tego co wiem. Ale może się mylę
    >
    > Dlatego pytam jak to na prawdę można załatwić a nie teoretycznie. Bo
    > teoretycznie to każdy może gadać.

    Wydaje mi się, że karać można też osoby, które skorzystały na plakatowaniu
    (np. podmioty reklamowane). Poza tym jak jesteś posiadaczem nieruchomości,
    na której jest plakat, możesz wytoczyć powództwo o naruszenie posiadania
    przeciw temu kto plakatował albo przeciw temu, kto jest na plakacie.

    --
    .B:artek.