  • 1. Data: 2004-11-25 08:17:02
    Temat: Łączenie spraw
    Od: "Robert" <r...@d...pl>

    Witam,

    złożyłem skargę do sądu na czynności komornika (i dokonałem wpisu w wys. 50,00
    zł!). Po złożeniu skargi komornik przysłał mi kolejne pismo (w tej samej
    sprawie)z informacją, że od postanowienia mogę się odwołać. Odwołałem się więc -
    znowu do sądu - a sąd chce ode mnie znowu 50,00 zł pod groźbą odrzucenia
    skargi. Przecież odwołanie jest w tej samej sprawie (o znanej mi sygnaturze
    akt), a moje odwołanie było tylko uzupełnieniem pisma procesowego do pierwszej
    skargi.

    Czy sąd nie powinien połączyć tych dwóch pism (czyli dołączyć drugiego pisma -
    odwołania - do sprawy skargi)?

    Z róry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2004-11-25 11:33:26
    Temat: Re: Łączenie spraw
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > procesowego do pierwszej skargi.
    >
    > Czy sąd nie powinien połączyć tych dwóch pism (czyli dołączyć drugiego pisma

    Sprawy zostały założone oddzielnie. Podejrzewam że chodzi o skargi na odrębne
    czynności komornika. Więc trzeba opłacić je obie.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-22 11:54:20
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Co innego skarga, co innego odwołanie, co innego pismo procesowe
    uzupełniające, które nie musi być ani skargą, ani odwołaniem. Jeżeli chodzi
    o zasadność co do długu (czy w ogóle taki istnieje) to przysługue
    odpowiednio: do postanowienia sądu - zażalenie, do nakazu zapłaty -
    sprzeciw.