eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwota wolna od zajecia a przelewy pomiedzy wlasnymi rachunkami. › Re: Kwota wolna od zajecia a przelewy pomiedzy wlasnymi rachunkami.
  • Data: 2018-04-23 15:06:05
    Temat: Re: Kwota wolna od zajecia a przelewy pomiedzy wlasnymi rachunkami.
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Może coś drgnęło w tym sensie, że reklamacja w samym banku częstokroć pomaga.
    Ale pytanie o definicje z ustawy.
    Czym jest ten "wpływ środków" i czy jest nim przelew pomiędzy rachunkami samego
    Kowalskiego lub np. przewalutowanie.

    -----
    > O ile mi wiadomo, to praktyka jest taka, że się zajmuje wszystko w całości, a jak
    świadomy dłużnik przyjdzie prosić o wypłacenie kwoty wolnej, to się zdecyduje, czy mu
    wypłacić, czy może nie.