  • 111. Data: 2020-03-16 19:51:09
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-16 o 18:24, Shrek pisze:

    > To by było spotkanie!

    LOL

    --
    animka

  • 112. Data: 2020-03-16 20:46:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 19:50, Animka pisze:

    > Możesz sobie zaprosić jakiegoś kumpla. Przy wódce będzie wam raźniej

    komuszek animela nawołuje do łamania przepisów

  • 113. Data: 2020-03-17 03:58:35
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Możesz sobie zaprosić jakiegoś kumpla. Przy wódce będzie wam raźniej ;-)

    Chętnie, ale mam kwarantannę jeszcze ze dwa tygodnie. Zaraz jadę się
    izolować na podkarpacką wieś, mam tam zapas bimbru i wszystkiego
    najlepszego :)
    Oczywiście jak ktoś chętny dołączyć, to czemu nie? :)
    Liczę na Ciebie Animko. Ale byśmy sobie podyskutowali :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 114. Data: 2020-03-17 06:30:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 03:58, Wiesiaczek pisze:

    > Chętnie, ale mam kwarantannę jeszcze ze dwa tygodnie. Zaraz jadę się
    > izolować na podkarpacką wieś, mam tam zapas bimbru i wszystkiego
    > najlepszego :)

    To masz nakaz kwarantanny czy nie?

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2020-03-17 21:19:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-17 o 03:58, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > Oczywiście jak ktoś chętny dołączyć, to czemu nie? :)
    > Liczę na Ciebie Animko. Ale byśmy sobie podyskutowali :)

    Z trudem powstrzymałam sie od wymiotów.
    Jak masz takie rzeczy pisać to nie pisz nic.

    --
    animka

  • 116. Data: 2020-03-30 16:38:22
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 17:20:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > No i mamy pierwszy przypadek
    >
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-kwarantanna-w-policach-zamknieta-szko
    la-i-internaty,nId,4359928
> [...]
    > Ze względu na podejrzenie, że to koronawirus około 200 osób - uczniów
    > i wychowawców - ma zakaz opuszczania budynków internatu."
    >
    > zachodzi wiec pytanie o podstawe prawną, tudziez o skutecznosc takich
    > dzialan.
    >
    > Uczen wyjedzie ... i co zrobia - wyrzuca z internatu za opuszczenie
    > bez przepustki ? :-)
    >
    > Ale ciekawe co z tymi wychowawcami - moga tam rozne zobowiazania
    > prywatne miec, kto to przejmie ?
    >
    > Choc w sumie ... moze lepiej rodziny nie narazac, najwyzej tesciowa
    > troche pocierpi z wnukami ... choc akurat tesciowa to moze lepiej

    Tamt kwarantanny został omówiony tutaj:
    https://jakubowskazawada.com/publikacje/koronawirus-
    okiem-adwokata-cz-1-kwarantanna/ można się czegoś dowiedzieć w tym zakresie.

  • 117. Data: 2020-03-30 17:07:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-30 o 16:38, r...@g...com pisze:

    > Tamt kwarantanny został omówiony tutaj:
    https://jakubowskazawada.com/publikacje/koronawirus-
    okiem-adwokata-cz-1-kwarantanna/ można się czegoś dowiedzieć w tym zakresie.

    Brat prowadzi aż tak fatalna stronę że potrzebuje naganiaczy?

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2020-03-30 17:28:17
    Od: Student <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 17:13:49 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    okiem-adwokata-cz-1-kwarantanna/ można się czegoś dowiedzieć w tym zakresie.

    > Brat prowadzi aż tak fatalna stronę że potrzebuje naganiaczy?

    Dziękuję za komentarz ale wpis chyba jest na temat a Twój nie

  • 119. Data: 2020-03-30 20:58:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-30 o 17:28, Student pisze:

    https://jakubowskazawada.com/publikacje/koronawirus-
    okiem-adwokata-cz-1-kwarantanna/ można się czegoś dowiedzieć w tym zakresie.

    > Dziękuję za komentarz ale wpis chyba jest na temat a Twój nie

    Proszę bardzo.
    Jak walisz taką reklamę brata strony w kilku postach to nie licz że ktoś
    kto zauważy nie skomentuje. Chyba że jesteś dziecko neostrady czy inna
    gimbaza udająca kogoś innego. Wtedy możesz liczyć.
    Miłego liczenia. :-)

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2020-04-19 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

    > Choćby o to, jaki jest sens burzenia
    > pomników żołnierzy radzieckich, którym te pomniki wystawiono za
    > wyzwolenie kraju spod okupacji hitlerowskiej.

    Nie wiem czy masz kogos w rodzinie co to wyzwolenie przezył (bo ja mam i
    babcie mi opowiadały jak chowano dziewczyny i kobiety przed
    "przyjacielem") ale masz racje ze zamiast burzyc pomniki, nalezałoby je
    lepiej opisac, zeby nikt potem nie twierdził, ze my tu z własnej woli
    narodu je stawialismy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,