  • Data: 2010-11-25 11:29:52
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-24 22:03, sundayman pisze:
    > Witam
    >
    > Taka otóż zaskoczyła mnie ciekawostka kuriozalna ze strony mojej
    > spółdzielni mieszkaniowej.

    Z punktu widzenia logiki to IMO nie jest żadne kuriozum - wręcz
    przeciwnie. Przecież jeśli lokator (lub członek wspólnoty
    mieszkaniowej), lub ich grupa wydziela(ją) jakiś obszar części wspólnej
    do własnego wyłącznego wykorzystania, to uzyskują przez to jakąś korzyść
    i/lub pozbawiają pewnych korzyści innych członków spółdzielni. Ten i
    tylko ten, kto korzysta z tak wydzielonej przestrzeni powinien ponosić
    przynajmniej koszty jej eksploatacji, a jeśli Wspólnota, czy
    Spółdzielnia tak ustalą - też czynsz za wyłączne korzystanie. Nie widzę
    w tym nic dziwnego.
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm