  • Data: 2008-07-19 18:19:44
    Temat: Re: Kupno auta w komisie + wada
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > kupiłam auto w komisie. Kilka dni póĽniej w dalszej podróży zepsuła się cała
    > skrzynia biegów.
    > Czy przysługuje mi jakie? roszczenie do komisu/ poprzedniego wła?ciciela
    > auta?

    Zapewne włączyłas wsteczny przy 130km/h i to pewnie powie ci poprzedni
    własciciel.

    A dzis obserwowałem tez faceta ... i tak sobie myslalem "jezu, to facet,
    a robi na skrzyzowaniu jak baba, zamiast zdjac noge ze sprzegła, to
    wciaz hamuje własnie sprzegłem ... cofa sie i podjezdza". Całkiem jakby
    nie miał zielonego pojecia co to jest sprzegło.

    --
    Krzysiek, Kraków