  • Data: 2005-02-05 13:50:29
    Temat: Re: Kupiłem uszkodzony monitor - proszę o poradę i pomoc
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Adoks napisał(a):
    > Co mam dalej robić ? Czy pominąłem coś w swoim postępowaniu ?

    Niepotrzebnie godziłeś się na gwarancję... Przynajmniej można to też tak
    interpretować... Choć jeśli na piśmie jest jedynie Twoje pierwsze
    zgłoszenie i żądanie wymiany, to nie powinno być tak źle. Była w nim
    okreśłona podstawa (niezgodność z umową)?

    > Czy miałem
    > prawo wystąpić z żądaniem najpierw wymiany na nowy a później o zwrot gotówki ?

    Z tytułu niezgodności z umową - miałeś. Najpierw wymiana, a skoro ta nie
    nastąpiła w odpowiednim terminie - odstąpienie od umowy.

    > Czy mam po prostu czekać dalej, aż któregoś dnia sprzedawca łaskawie zjawi się ze
    > sprawnym monitorem ?

    Zostaje ci sąd...
    Ewentualnie złóż wniosek o rozstrzygniecie sporu przez Polubowny Sąd
    Konsumencki przy Inspekcji Handlowej. Jeśli sprzedawca się zgodzi na sąd
    polubowny wyrok powinien być szybciej i bez kosztów..

    KG