  • Data: 2003-06-17 18:58:17
    Temat: Re: Kupilem auto i nie wiem co dalej
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gregory" <bolero~@poczta.fm> napisał
    | w umowie dałem paragraf ze koszty skarbowe ponosi kupujący.
    | Czy ja tez coś bede musiał płacić fiskusowi??

    z kupującym oczywiście sporządziłeś deklarację PCC-1?
    podatek wynosi 2% od wartości rynkowej
    Podatek jest solidarny, zobowiązanie wobec jednej Strony czynności wygasa w momencie
    zapłaty podatku przez drugą Stronę.
    Zapis w umowie że płaci druga Strona dla UaSu nie ma znaczenia, ewentualnie na
    podstawie takiego zapisu w umowie można potem dochodzić w sądzie swoich racji na
    drodze cywilnej...