    Subject: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pd99u8$caj$3@node1.news.atman.pl> <095KC.84315$O_5.73241@fx10.ams1>
    <5af9b3b5$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9c88b$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9d7f3$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e0a8$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e457$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afa0d9b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afd9aa5$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdlmeo$4ij$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 18 May 2018 17:17:21 +0200

    W dniu 18-05-18 o 06:56, Shrek pisze:

    > Ale wtedy to się kupy nie trzyma zachowanie proka, który policjantkę
    > wypuszcza po złożeniu zeznan a policjanta trzyma w areszcie. Chyba, że
    > policjantka kłamie i odwieźli go do domu, a ona postanowiła wrobić kolegę.

    Policjant był dowódcą patrolu pewnie. Ona wykonała polecenie.

    > Bo ja wiem. Ja za studenta miałem taką sprawę z policjantami. Stałem
    > pijany na przystanku (nic nadzwyczajnego przy tym nie robiłem), podszedł
    > patrol chciał dokumenty. Nie miałem, ale podałem dane - sprawdzili przez
    > radio (więc jakiś strasznie zalany nie byłem, skoro pesel i adres
    > zamieszkania podałem). Uparli się że jestem pijany i na izbę. Trochę
    > dyskutowałem, w miedzyczasie przyjechała suka, pan z suki popatrzył i
    > stwierdził "przecież pan parwie trzeźwy jest" i zaczął opierdalać tych z
    > patrolu że dupę zawracają. Odjechali, a ja dostałem pałą po dupie i
> [...]

    Bo to tak powinno działać. Poza młodzieżą na zmianie powinien być ktoś
    starszy. Jeden naczelnik nie ogarnie wielu patroli. Tyle, że kilkoma
    ruchami politycznymi właśnie te środki poodchodziły i tu jest problem.
    Uwierz, że żaden stary policjant na takie wygłupy nie pozwoli. Wie, ze
    to nic nie daje, a jedynie kłopoty z tego mogą być.