    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Date: Fri, 18 May 2018 06:56:57 +0200
    <pd99u8$caj$3@node1.news.atman.pl> <095KC.84315$O_5.73241@fx10.ams1>
    <5af9b3b5$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9c88b$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9d7f3$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e0a8$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e457$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afa0d9b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afd9aa5$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>

    > A podwiezienie pod dom, i ewentualnie później samoprzemieszczenie się na
    > jezioro? Takie sytuacje czasem się zdarzają. Też nie wolno, ale ...
    > przyznasz, że trochę inaczej zaczyna to wyglądać.

    Ale wtedy to się kupy nie trzyma zachowanie proka, który policjantkę
    wypuszcza po złożeniu zeznan a policjanta trzyma w areszcie. Chyba, że
    policjantka kłamie i odwieźli go do domu, a ona postanowiła wrobić kolegę.

    > Próbowałeś czegoś takiego, ze tak twierdzisz? Nie próbowałem, le jakoś
    > mało mi się to sensowne wydaje.

    Bo ja wiem. Ja za studenta miałem taką sprawę z policjantami. Stałem
    pijany na przystanku (nic nadzwyczajnego przy tym nie robiłem), podszedł
    patrol chciał dokumenty. Nie miałem, ale podałem dane - sprawdzili przez
    radio (więc jakiś strasznie zalany nie byłem, skoro pesel i adres
    zamieszkania podałem). Uparli się że jestem pijany i na izbę. Trochę
    dyskutowałem, w miedzyczasie przyjechała suka, pan z suki popatrzył i
    stwierdził "przecież pan parwie trzeźwy jest" i zaczął opierdalać tych z
    patrolu że dupę zawracają. Odjechali, a ja dostałem pałą po dupie i
    spierdalać.

    Więc bez sensu czy nie policjanci nadużywają środków przymusu
    bezpośredniego. To że to bez sensu, to żaden argument za tym, ze tego
    nie robią.

    Shrek.