  • Data: 2004-02-28 21:21:39
    Temat: Re: Kulig
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia sob 28. lutego 2004 22:12 , osobnik podajacy sie za Piotr 'Gerard'
    Machej byl laskaw napisac:

    > A możesz przytoczyć, który przepis kodeksu? Chodzi Ci
    > o zakaz ciągnięcia za pojazdem osoby na sankach?

    tak

    > Jeśli tak, to czy na pewno sanie pasują do kodeksowej
    > definicji pojazdu?

    oczywiscie
    niechce mi sie teraz wetowac kodeksu drogowego, ale tam gdzies jest
    definicja pojazdu, ktora na sile mozna przypasowac rowniez do nart ;)

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta