    From: Piotrrekk <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Date: Thu, 08 Apr 2004 15:53:56 +0200

    Dnia 2004-04-08 15:30, Użytkownik bluefive napisał:

    > Typowy przypadek człowieka popeerelowskiego. Jak Ci ktoś narobi do talerza
    > to idzie do drugiego stolika. Jak Ci Belka albo jakiś inny Hauzner
    > przypieprzy VAT od VATu to poprosi o akcyzę. Jak dostanie w ryj na ulicy to
    > przeprosi bandziora. A fe.

    Człowieku opanuj się trochę, zrobiłeś aferę o to, że ktoś używa butli
    gazowej. Z moich informacji wynika, że jest to dozwolone, chociaż nie
    przytoczę Ci teraz dokładnych paragrafów. I co teraz zrobisz? Czy sąsiad
    nadal jest dla Ciebie palantem? Jeśli masz jakąś fobię na punkcie gazu
    to idź do lekarza, albo przeprowadź się tam gdzie będziesz miał wpływ na
    to, czy ktoś w pobliżu używa gazu. Nie sprawdziłeś dokładnie czy w
    bloku, do którego się wprowadziłeś jest to zabronione a teraz pienisz
    się i wyzywasz ludzi za to, że robią coś, co ani nie jest zabronione,
    ani nie stanowi dla innych zagrożenia większego niż np. używanie
    samochodu. To dopiero przypadek człowieka peerelu: "mnie się należy" a
    reszta to palanty i niech się gonią.

    Piotrrekk