    Subject: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Tue, 13 Mar 2018 11:07:15 +0100

    W dniu 12.03.2018 o 18:01, Shrek pisze:

    > W przypadku rejestrowanych. Spam mają w D4.

    Wielokrotnie było omawiane tutaj i w sąsiednich grupach, że procedura
    jest taka, że jeśli złapie cię listonosz z poleconym i ty powiesz "nie
    mieszka/umarł" to list wraca z taką adnotacją jak podałeś. Natomiast
    jeśli doszło do wypisania awizo to list wraca z adnotacją "adresat nie
    odebrał" i żadne zgłaszanie na poczcie nie jest w stanie treści tej
    adnotacji zmienić.

    Oczywiście to wszystko dotyczy poleconych, zwykłe listy nie wracają
    prawie nigdy (chociaż są znane przypadki, że jednak wróciły).

    MJ