  • Data: 2018-03-07 14:52:08
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 marca 2018 14:33:00 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:

    > A po to, żeby się nie wyparli, że to przeczytali w razie jakiś jaj
    > potem.
    Gdyby chcieli z Tobą jaja robić to powiedzą że pustą kopertę dostali od Ciebie;)
    Przez formularz czy na meila jednak łatwiej udokumentować jeśli już chcesz się pienić
    z nimi.

    Zakładam, że na jednym takim liście się nie skończy. W razie
    > komorników i windykacyj wszelakich:) będę miał coś.
    Żółta zwrotke. tylko po co?

    > Zakładam złą wolę tejże pani.
    > Zrobiłem małe śledztwo za pomocą google, duckduckgo, bing oraz
    > waybackmachine i wyszło mi, że pani w grudniu 2017 sprzedała samochód
    > (szczątki jedynej aukcji pasującej do nicka) i "zapomniała" allegro
    > zapłacić prowizji od tego. Kwota by się zgadzała. Nie mówimy więc o
    > przewale na grube miliony, ale na próbę niezapłacenia prowizji,

    Ale przecież sam piszesz ze nie ty jesteś winien tylko jakaś Pani.
    no
    > chyba, że samochód był kradziony,
    A w środku zwłoki broń i narkotyki
    Nie zapomnij w tym poleconym z PO do allegro dopisać że nie sprzedałeś auta, nie
    ukradłeś, do zwłok, broni i narkotyków też się nie przyznajesz

    >ale zakładam, że po takim czasie już
    > bym miał wizytę panów mundurowych.

    Antyterroryści z drzwiami zapewne od razu wjadą do Ciebie bo ktoś podał Allegro
    błędny adres