  • Data: 2005-11-02 22:06:05
    Temat: Re: Która z podanych formuł nie jest regułą kolizyjną
    Od: Dzejes <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pieknego Wed, 2 Nov 2005 14:34:13 +0100, marta po napisaniu ponizszych
    slow zapadl(a) na ciezka chorobe przenoszona droga kropelkowa:

    > Witam, mam probelm z tym pytaniem, moze ktos mi pomoze.

    Nie za późno trochę na rozpoczęcie nauki?
    Egzamin już 5 grudnia.

    --
    If you got a lady and you want her gone But you ain't got the guts
    She keeps nagging at you night and day Enough to drive you nuts