    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto zapłaci karę: prezes czy spółdzielnia?
    Date: Mon, 21 Apr 2014 16:50:52 +0200

    > Mnie jedna pani w autobusie powiedziała, żeby tę rozlożystą i wielką
    > topolę pylącą podlać ropą i wkrotce padnie. Nie mam ropy, zresztą boję się
    > . Musiałabym tam iść z latarką w nocy, a ludzie widzą.
    Formalnie jest na to paragraf , natomiast wiadomo, że trudno to udowodnić.
    Co do topoli to są dla topoli wyjątki: łatwiej ją wyciąć.

    "
    USTAWAz dnia 16 kwietnia 2004 r.o ochronie przyrody
    ..... na podstawie: t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 627, 628, 842.
    Art. 86.
    1. Nie pobiera się opłat za usunięcie drzew:
    (...)
    10) topoli o obwodzie pnia powyżej 100 cm, mierzonego na wysokości 130 cm,
    nienależących do gatunków rodzimych, jeżeli zostaną zastąpione w najbliższym
    sezonie wegetacyjnym drzewami innych gatunków;
    (...)
    "
    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d