    From: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto wystawia L4 + podstawa prawna
    Date: 25 Aug 2005 13:13:00 +0200

    > po
    >
    > raczej do takiego od łap złamanych :P

    1. A przecież wyżej była mowa, że każdy lekarz....

    2. Łapę złamał w niedzielę. Jest już poniedziałek. Nie może pracować, więc
    musi mieć L4. WIęc idzie do przychodni. A tu w poniedziałek przyjmuje:
    internista, okulista, neurolog. We wtorek: internista, laryngolog, ginekolog.
    W środę dopiero: internista, chirurg i ortopeda.

    3. Ponadto do specjalisty (poza nagłymi przypadkami, ostrym dyżurem, tak jak
    było na tych Mazurach) czyż nie trzeba skierowania od lekarza ogólnego
    (internisty)?

    Wiem, wiem, mnożę problemy. Ale to nie ja..... to polska słuzba zdrowia. :-)