  • Data: 2003-10-27 07:51:40
    Temat: Re: Kto winien na drodze ????
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No niestety winny bedziesz Ty ... Na ulice glowna z podporzadkowanej
    mozesz
    > wyjechac tylko wtedy kiedy naprawde nic nie jedzie :)
    > Dodatkowo masz takie cos jak zasada nieufnosci czy jak to sie zwie ...
    > Zawsze trzeba myslec ze ten łoś co miga zapomnial tego migacza wylaczyc
    > wczesniej ...
    > i niestety tak do tego podchodzi policja ...
    > Jesli wyjezdzales z podprzadkowanej a walnal w ciebie gosc z glownej to
    > jestes winny ...
    > No chyba ze jestes woz CD, albo rzadowy, poselski, senatorski :) i
> [...]

    Cholera to mnie zmartwiliscie.. tyle ze zasada ograniczonego zaufania
    prawnie z tego co wiem nie istnieje ... ale budzie we mnie przerazenie to ze
    by byc czystym musze rzeczywiscie zakaladac ze kazdy robi bledy i w takim
    przypadku odpowiadac po czesci za cudze...
    Gdybym na tym skrzyowaniu czekal na pusta droge, spedzilbym tam mile 30
    minut ;)))) ( i tak codzienie ;)))