  • Data: 2003-10-27 08:31:53
    Temat: Odp: Kto winien na drodze ????
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cholera to mnie zmartwiliscie.. tyle ze zasada ograniczonego zaufania
    > prawnie z tego co wiem nie istnieje ... ale budzie we mnie przerazenie to
    ze

    POwiem tylko tyle, że warto się czasem kłócić.

    W wawie w centrum walnąłem centrycznie w tył innego pojazdu, który mi
    wjechal i zatrzymał się na światłach na pas 10 s. przed zdarzeniem. Żadnych
    świadków, sprawa z góry przegrana - mandatu nie przyjąłem. Po roku skończyło
    się tak: Za samochód dostałem odszkodowanie, facet z drugiego auta zapłacił
    mandat i został jedynim winnym kolizji.....

    Zawsze jest nadzieja.
    MS