  • Data: 2003-10-27 16:07:15
    Temat: Re: Kto winien na drodze ????
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bnihpi$qag$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Zdazyl mi sie taki przypadek na szczescie nic sie nei stalo, ale sumienie
    > nie pozwala zapomniec o tym ze to mogla byc moja wina...
    <ciach...>

    jesli udowodnil bys kierunkowskaz, to nie twoja
    z zasada ograniczonego zaufania jest tak, ze nie stosuje sie jej do
    wszystkich uzytkownikow drogi a jedynie do tych, ktorzy sprawiaja wrazenie,
    ze moga zasad nie przestrzegac.
    uzytkownik drogi ma prawo sadzic, ze inni tez przestrzegaja zasad poruszania
    sie po drogach publicznych - w przeciwnym przypadku bylyby one nie potrzebne
    a nikt na drodze nikomu by nie ufal i dojezdzajac do drogi podporzadkowanej
    czekal by az inni sie zatrzymaja...
    w ustawie nie znalazlem, ale takie sformulowania pamietam z kursu na prawo
    jazdy - wiele sie od tego czasu nie zmienilo...
    p.
    W,