  • Data: 2005-03-07 07:39:15
    Temat: Re: Kto reprezentuje?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie reprezentować powinna jedna osoba. Może to być członek Zarządu.

    To oczywiście będzie członek Zarządu. Jak rozumiem nie musi mieć żadnego
    pełnomocnictwa? Bo głównie o to chodziło.

    > Może być pracownik Spółdzielni albo radca prawny.

    Na radcę nas nie stać a pracownicy to księgowa, konserwator i administratorka.
    Ta ostatnia w ogóle się nie nadaje na reprezentanta:)

    > Odradzam zbiorowe wystąpienia przed sądem, bo
    > sąd się strasznie zdenerwuje.

    Ja też tak myślałem, ale na rozprawę muszą przyjść, bo być może być może trzeba
    będzie złożyć zeznania (przepychanki z lokatorką trwają już 11 lat).

    Pozdrawiam

    Czapla