    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto może postawić znak drogowy?
    Date: Mon, 26 May 2008 12:45:05 +0200

    On Mon, 26 May 2008, Paweł wrote:

    > twierdzi, że oni zajmują się tylko znakami ustawionymi w pasie
    > drogowym, ale wierzyć mi się nie chce, aby można było postawić znak
    > drogowy na swoim terenie ze wszelkimi jego skutkami prawnymi ot tak.

    Z dyskusji na grupie wynikało że "z wszystkimi" to się nie da.
    Wcale się nie da.
    PORD w pełnym zakresie obowiązuje tylko na drogach publicznych, na
    terenie prywatnym ograniczony jest do "zagrożenia".
    Parkowanie raczej zagrożenia nie powoduje (sam wjazd też nie) więc
    jest problem... mandatu nie da się nałożyć.
    Ale opłatę za parkowanie raczej tak. O podatku trzeba pamiętać ;)
    (to jest czynsz!)

    pzdr, Gotfryd