  • Data: 2010-10-06 10:59:46
    Temat: Re: Kto jak dziedziczy?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8hh10$ds9$...@n...dialog.net.pl...

    > Proszę mnie poprawić jakby co .
    > Dziedziczy Zuza K. jako córka.
    > chyba ,że dzieci p. Wiśniewskiej były przysposobione ,adoptowane itp przez
    > p.Kowalskiego.

    ogolnie tez mi sie tak wydaje, problem jest tylko co dziedziczy :)
    ogolnie wiadomo ze majatek pana kowalskiego, natomiast teraz nalezy ustalic
    co bylo jego majatkiem odrebnym, co wspolnym z pania wisniewska itd, jesli
    tego majatku bylo nieduzo, to i problem maly, jesli wiecej i wchodzily w gre
    jakies ieruchomosci z przed i po malzenstwie z pania wisniewska, to bedzie
    pewnie troche zabawy