  • 1. Data: 2002-06-01 21:15:06
    Temat: Re: Ksiegowosc w spolce z o.o.
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Sandra" <d...@w...pl> napisała:

    > Witaj Tom:-) wszyscy? nie ja nie :-)

    Cześć :)
    A bo Ty to co innego ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl

  • 2. Data: 2002-06-02 17:42:26
    Temat: Ksiegowosc w spolce z o.o.
    Od: Piotr Maj <p...@n...gekon.pl>

    Witam,

    mam nastepujace pytanie (zaznaczam, ze nie jestem ani prawnikiem, ani
    ksiegowym :-):

    czy sp. z o.o., ktora ma bardzo male przychody moze prowadzic
    uproszczona rachunkowosc? Albo jeszcze ogolniej, jaka najprostsza
    (najtansza) forme rachunkowosci/ksiegowosci mozna prowadzic w sp. z o.o.?

    Czy moglby mi ktos wskazac jakies pozycje lub (preferowane) jakies
    wyczerpujace materialy w sieci na ten temat. Googlalem, googlalem,
    ala wyskakuja albo firmy szkoleniowe, albo producenci softu
    ksiegowego.

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

    --
    pozdrawiam
    -> m@j <- [http://silence.gekon.pl/]

  • 3. Data: 2002-06-02 18:07:28
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Maj" <p...@n...gekon.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnafkme9.ppf.piotr.maj@gekon.ae.wroc.pl...

> [...]
    > uproszczona rachunkowosc? Albo jeszcze ogolniej, jaka najprostsza
    > (najtansza) forme rachunkowosci/ksiegowosci mozna prowadzic w sp. z

    Tylko pełna, nie ma innej możliwości w o.o. i SA.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-06-02 18:45:50
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

> [...]

    > najprostsza
    > (najtansza) forme rachunkowosci/ksiegowosci mozna prowadzic w

    Na wstepie: jestem informatykiem, który prowadził kiedyś duże
    projekty wdrożeń systemów FK w przemyśle.

    Niestety w spółce z o.o. nie możesz prowadzić uproszczonej
    ksiegowości. Zobligowany jesteś do prowadzenia ksiąg handlowych ergo
    pełnej ksiegowości. Jednyne co mozesz sobie uprościć do maximum to
    plan kont (zdaje sie ze można bez zespołu 5 i 6).
    Uspokoję Cie, ze prowadzenie takiej ksiegowości nie jest specjalnie
    upierdliwe - wystarczą dobre podstawy rachunkowości -nie wiem
    dlaczego wszyscy sie tak boją ;)

    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2002-06-02 19:29:57
    Temat: Odp: Ksiegowosc w spolce z o.o.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:addorp$1th$...@n...tpi.pl...
    > upierdliwe - wystarczą dobre podstawy rachunkowości -nie wiem
    > dlaczego wszyscy sie tak boją ;)

    Witaj Tom:-) wszyscy? nie ja nie :-)
    Sandra

  • 6. Data: 2002-06-02 19:40:01
    Od: Piotr Maj <p...@n...gekon.pl>

    Tomasz Śląski, dnia Sun, 2 Jun 2002 20:45:50 +0200 nagryzmolił/-a:

    Dzięki za odpowiedź.

    --
    pozdrawiam
    -> m@j <- [http://silence.gekon.pl/]