eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKsięgarnia - jak złożyć skargę? pozew? na policji, prokuraturze? › Re: Księgarnia - jak złożyć skargę? pozew? na policji, prokuraturze?
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Księgarnia - jak złożyć skargę? pozew? na policji, prokuraturze?
    Date: Tue, 26 Feb 2008 14:24:45 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 26.02.2008 arek - ale inny <n...@p...pl> napisał/a:
    > Bardzo proszę o radę co powinienem zrobić najpierw, żeby "procedury"
    > zachować. Mam zamiar wysłać najpierw pismo za potwierdzeniem odbioru o zwrot

    Jeśli istotnie sądzisz, że to oszustwo... wiesz co to oszustwo? To
    działanie w takim zamiarze, więc od początku chciano kogoś wyrolowac... no
    wiec jeśli tak to idziesz na policję/do prokuratury i składasz
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa. Paragrafami się nie
    martw, sami dobiorą jeśli coś znajdą.

    > pieniędzy (w jakim terminie?), z odsetkami ustawowymi od dnia w którym
    > miałem dostać przesyłkę (napisano w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, że
    > po 10 dniach).

    Daj im tyle czasu aby ten zwrot był realny. Tak z tydzień-dwa. I zacznij
    od tego, a nie od policji. Policją możesz postraszyć.

    --
    Marcin