    From: "MałGosia" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ksiega wieczysta - sposob korzystania z dzialki
    Date: Fri, 17 Jun 2005 11:22:27 +0200

    Piotr Fonon napisał
    Czyli potrzebny jest wniosek w tej sprawie i decyzja?

    Tak mi sie wydaje - na 90%. Na tych decyzjach zawsze jest tekst 'na
    wniosek Iksinskiego orzeka sie o...'

    A jak wygląda to w przypadku podziału działki na kilka mniejszych. W
    jaki sposób odbywa się ustalenie sposobu korzystania z tych działek
    (zakładam, że są różnice w stosunku do działki, która została
    podzielona)? Czy potrzebna jest oddzielna decyzja o
    przekwalifikowaniu,
    czy załatwia się to jedną decyzją; jeśli tak - jak wyglądają adnotacje
    przekwalifikowaniu?

    Spotkalam sie z czyms takim, ze wlasciciel dzielil dzialke rolna na
    pare mniejszych, z ktorych np 2 przeksztalcily sie w budowlane. Ale
    jak to wyglada od strony technicznej, ilu decyzji to wymaga - tego Ci
    nie powiem, gdyz jak juz wspomnialam - nie znam sie na tym. Pewne
    informacje z mojej strony tylko na tematy wieczystoksiegowe :)

    A wcześniej warunki zagospodarowania terenu. Domyślam się jednak, że
    te
    decyzje muszą być zgodne z planem zagospodarowania terenu - a gdy go
    brak z danymi w ewidencji gruntów.

    Raczej tak.

    pozdrawiam
    Gosia