  • 1. Data: 2005-07-09 12:30:21
    Temat: Ksiega wieczysta
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Witam!
    czy jest jakis przepis albo sposob zeby uniknac oplaty stosunkowej za
    wniosek o wpis do nowo zalozonej ksiegi wlasciciela?
    Czy to ze mieszkanie jest kredytowane w 100% ma jakis wplyw?
    Czy to ze nie jestem wlascicielem zadnej nieruchomosci i jest to moje
    jedyne wlasne miejsce do zycia i mieszkania ma jakies znaczenie przy tej
    oplacie?
    Pozdrawiam!
    Rajmund
    ps. googlalem ale nic takiego nie znalazlem

  • 2. Data: 2005-07-09 19:18:56
    Temat: Re: Ksiega wieczysta
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik rajusan napisał:
    > Witam!
    witam

    > czy jest jakis przepis albo sposob
    nie ma.

    Radzisz

  • 3. Data: 2005-07-10 15:25:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rajusan napisał(a):
    > czy jest jakis przepis albo sposob zeby uniknac oplaty stosunkowej za
    > wniosek o wpis do nowo zalozonej ksiegi wlasciciela?

    zwolnienie od kosztów sądowych, jak w każdej innej sprawie

    KG

  • 4. Data: 2005-07-10 20:14:23
    Od: "Equipment" <equipment_krakow[tnij_smieci]@interia.pl>

    > zwolnienie od kosztów sądowych, jak w każdej innej sprawie

    Przy wpisie do KW jest wyjątek i zwolnienia nia ma:-)

    EQ

  • 5. Data: 2005-07-10 20:32:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Equipment napisał(a):

    > Przy wpisie do KW jest wyjątek i zwolnienia nia ma:-)

    A mógłbyś wskazać podstawę prawną? Bo chyba nie twierdzisz tego tylko na
    podstawie tego że notariusz pobiera tę opłatę?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-07-10 20:52:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Equipment napisał(a):
    > Przy wpisie do KW jest wyjątek i zwolnienia nia ma:-)

    polecam bardziej aktualny kodeks :)

    KG

  • 7. Data: 2005-07-11 15:32:53
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    kam napisał(a):

    > zwolnienie od kosztów sądowych, jak w każdej innej sprawie
    >
    > KG

    witam!
    tzn.?
    Jakies dokladniejsze dane jak i co z tym fantem zrobic?
    Pozdrawiam!
    rajusan

  • 8. Data: 2005-07-12 04:59:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rajusan napisał(a):
    > tzn.?
    > Jakies dokladniejsze dane jak i co z tym fantem zrobic?

    art.113 i nast. kpc

    KG

  • 9. Data: 2005-07-12 06:35:15
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Equipment" <equipment_krakow[tnij_smieci]@interia.pl> napisał w
    wiadomości news:darvsp$8v2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przy wpisie do KW jest wyjątek i zwolnienia nia ma:-)
    >
    > EQ

    Otrzymałem w spadku mieszkanie, dopiero zalatwiam formalności związane z
    przepisaniem na moje nazwisko itp.
    Wiem że musze wnieść opłatę (chyba % od wartości mieszkania) przy wpisie do
    KW.
    Moje pytanie brzmi:
    Do czego jest mi potrzebny ten wpis ??
    Czy jak nie dokonam wpisu w KW to grożą mi jakieś konsekwencje ??
    Nie mowie tu o problemach przy sprzedaży mieszkania.
    Bo jeśli nie ma takich potzreb (do niczego innego wpis do KW mi się nie
    przyda) to mogę wpisu dokonać dopiero przed ew. sprzedażą i koszt wpisu
    ukryć w cenie sprzedaży.

    Pozdrawiam
    MC

  • 10. Data: 2005-07-12 14:35:02
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    kam napisał(a):

    > art.113 i nast. kpc
    >
    > KG
    A ktory jest teraz najbardziej aktualny dokument KPC, bo na
    isip.sejm.gov.pl jest tego sporo, a ja nie ejstem prawnikiem wiec nie
    doknca wiem ktory mam czytac