  • 11. Data: 2004-06-19 22:27:50
    Temat: Re: Krzywoprzysiestwo
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > mozna
    > "gangsterzy"
    > >

    > A może byś najpierw dopytał dokładnie, o jaki okres chodzi - a nie od razu
    > udzielasz rad. Twoje zgadywanki pewnie się sprawdzą, ale ....

    Nie ma co sie dopytywac. Kolezanka napisala tak: "Dostalam 3 lata w zawieszeniu
    za krzywoprzysiestwo - minelo to jakies 2 lata temu.". Wiemy, ze malo kto wyraza
    sie poprawnie i zamiast powiedziec np. rok w zawieszeniu na 2 lata mowi sie 2
    lata w zawieszeniu, poza tym wiemy, ze nie mozna zawiesic kary pw
    przekraczajacej 2 lata. Ta wiedza pozwala wnioskowac, ze bylo to zawieszenie na
    3. letni okres proby, ktory uplynal "jakies 2 lata temu". Czyli juz sie
    przedawnilo. I naprawde nie musialem sie dopytywac. Jezeli jest za malo danych -
    uwierz mi - robie to, ale w tym wypadku nie bylo to konieczne. ble

    Konrad

  • 12. Data: 2004-06-20 06:33:46
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb2ehk$ckg$1@helios.nd.e-wro.pl...

> [...]
    danych -
    > uwierz mi - robie to, ale w tym wypadku nie bylo to konieczne. ble

    doooobra
    :)

    seb