  • 1. Data: 2004-06-19 12:00:36
    Temat: Jaki czas oczekiwania na odpis wyroku?
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, jak długo muszę czekać na odpis wyroku (byłem oskarżycielem
    prywatnym)? Wyrok zapadł 3 tyg temu, złożyłem wniosek o odpis tydzień temu w
    biurze podawczym. Czy odpis dostanę do domu, czy muszę się fatygować do
    Sądu?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-06-19 21:37:24
    Temat: Re: Jaki czas oczekiwania na odpis wyroku?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    miedza wrote:

    > Witam, jak długo muszę czekać na odpis wyroku (byłem oskarżycielem
    > prywatnym)?

    Aż ktoś sięgnie po akta, zrobi ksero, przybije pieczątkę, zaadresuje
    kopertę itd.
    Zależy od sądu/wydziału...

    KG