  • Data: 2010-12-09 07:30:29
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2010 23:11, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A co w sytuacji, gdy :
    >
    > jest dług. Dług się przedawnia. W postępowaniu sądowym dłużnik przyznaje
    > się, że nie zapłacił bo zapomniał/nie chciało mu się ... ale podnosi
    > zarzut przedawnienia.

    Bez sensu.

    "To było tak dawno, że nie mam żadnych dowodów zapłaty, ale jestem
    przekonany, że było to zapłacone. Z ostrożności procesowej chciałbym
    podnieść jednak zarzut przedawnienia roszczenia."

    I co, tobie się podoba sytuacja, w której człowiek faktycznie zapłacił,
    tylko nie ma dokumentów (bo się przedawniło, więc je zmielił i oddał do
    skupu makulatury) jest oskarżany bycie wielbłądem i jest wpisywany na
    listę wielbłądów póki nie udowodni, że nim nie jest?

    Po to jest to całe przedawnienie, żeby nie trzeba było pamiętać i
    trzymać dokumentów.