    From: "Juzer" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk & NOM
    Date: Wed, 16 Feb 2005 15:34:54 +0100

    Faktury za usługi telekomunikacyjne (vide: Tepsa, PTC, Polkomtel itp)
    przychodzą
    pocztą zwykłą więc sądzę, że podobnie było w przypadku NOM.

    Pozostaje poprosić o duplikat.
    Suma nie jest wielka więc ewentualna zapłata nie stanowi problemu. Ale mam
    ochotę sprawdzić jakie będą kolejne kroki "Kruka" i ostatecznie przekonać
    się o skuteczności (bądź nie) działań firm windykacyjnych.
    Boję się tylko o ten wpis do księgi dłużników - podobnież jest bardzo trudno
    skutecznie go wykreślić. Nie wiem ponadto, czy czasami nie zostaje "na
    wieki" jak jakaś blizna.

    Może ktoś z grupowiczów ma doświadczenia w tym względzie.

    tom